Laden

1. hoofdpagina
  2. Protocol Covid-19

Protocol Covid-19

Onderstaande regels komen voort uit protocollen van zowel de gemeente Oldambt als de Nederlandse Handbal Verbond. HV Blue Stars conformeert zich aan deze regels.

Algemeen

- Heeft u binnen uw familie mensen met  gezondheidsklachten zoals het RIVM omschrijft?

Houd uw kind dan 2 weken thuis van zowel de training(en) als de wedstrijden(en)

- Bent u in een land geweest welke als oranje gecodeerd  is?

Houd uw kind dan 2 weken thuis van zowel de training(en) als de wedstrijden(en)

In alle gevallen vragen  wij u contact op te nemen met de trainster en/of coach van uw zoon of dochter.

Trainingen en Wedstrijden

De geldende regels blijven van kracht.

- Kom in sportkleding

- Niet omkleden in de sporthal (m.u.v. de wedstrijdshirts)

- Niet douchen in de sporthal

- Verlaat na de training of wedstrijd onmiddellijk de sporthal

- iedere spe(e)l(st)er neemt een eigen bidon of waterfles mee

Thuiswedstrijden

- Bij een thuiswedstrijd zijn alleen de ouders (of partners)  van het spelend teamlid (HV Blue Stars)

aanwezig. Dus geen opa en oma, oom en tante enz.

- Alleen de ouders, welke rijden van de tegenpartij, mogen  aanwezig  zijn in de sporthal.

- Verder zijn alleen de ouders welke bij de tijdtafel zitten, de coaches, speelsters en de scheidsrechter

aanwezig in de zaal.

Uitwedstrijden

Enkel de ouders welke namens HV Blue Stars rijden mogen mee naar de uitwedstrijd.

Daarnaast zullen alleen de coaches mee gaan naar de uitwedstrijd.

Tijdens wedstrijden

- Er wordt geen publieke groet gegeven door het hele team, alleen door de aanvoerders van beide

teams.

- Team besprekingen vinden in de zaal plaats, op eigen helft.

- Houd, daar waar mogelijk, afstand van  elkaar.

- Coaches blijven eveneens op 1,5 meter afstand van de teamleden.

- De personen achter de tijdtafel zitten 1,5 meter uit elkaar en dragen een mondkapje.

- Zowel de thuis- als gastteam en ouders verlaten direct de tribune en sporthal na het einde van de

wedstrijd. (Dus niet op de tribune blijven zitten om naar de volgende wedstrijd te blijven kijken)

Kantine

De kantine is geopend en wij vragen de geldende regels in de sporthal en kantine op te volgen.

Vanuit organisatorische redenen zijn de meeste regels in de sporthal niet van toepassing op leden van het bestuur. Bij afwezigheid van het bestuur is deze ten aller tijde telefonisch bereikbaar.

De coaches van zowel HV Blue Stars als de tegenpartij  dragen samen een verantwoording aangaande  de coronaregels tijdens de wedstrijd in de sportzaal.

Wij vragen een iedereen nadrukkelijk zich aan deze regels te houden.

Bestuur HV Blue Stars

Onze sponsoren