Laden

Over ons club

Wie zijn wij

Blue Stars is een vereniging met enthousiaste leden waar sportplezier, groepsgevoel, recreatief handbal en teams die prestatiegericht zijn hand in hand gaan. Wij zijn persoonlijk betrokken bij onze leden en vrijwilligers en willen een vereniging zijn waar respect, zorg en inzet voor elkaar belangrijk is.

Historie

Onze vereniging dateert uit 1939. In de opvolgende jaren is onze vereniging doorontwikkeld. Gekeken naar ons ledenbestand en de kennis en professionaliteit van onze trainers en trainsters, alsmede de betrokkenheid van (oud-)leden heeft Blue Stars zich als een volwaardige vereniging ontwikkeld waarbij al vele successen zijn behaald.

Ons doel

Blue Stars is de leukste en gezelligste handbalvereniging van Winschoten en omgeving. Momenteel is Blue Stars groeiende. Hoewel we heel blij zijn met deze groei, blijven we ambitieus: We willen de komende jaren doorgroeien naar een grotere vereniging met een flinke jeugdafdeling die goed kunnen mee komen in de competitie.